Heb je hulp nodig of heb je vragen over bijvoorbeeld onze producten, levering of andere veelgestelde vragen, dan kun je hier op de pagina gemakkelijk antwoorden vinden op de meeste van je vragen. Als je niet vindt wat je zoekt, ben je altijd welkom om direct contact met ons op te nemen!

order

BESTELLINGEN

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, zou je automatisch een e-mail met de bevestiging van je bestelling moeten ontvangen. Deze e-mail kan echter in je spamfilter terechtkomen, dus het is altijd een goed idee om je spammap te controleren.

Als je geen e-mail met je bestelbevestiging hebt ontvangen of als je vragen hebt over de status die wordt weergegeven wanneer je je pakket volgt, ben je altijd welkom om direct contact op te nemen met onze klantenservice, en we zullen ons best doen om je te adviseren en te helpen.

Helaas is het niet mogelijk om wijzigingen in je bestelling of de ingevoerde gegevens aan te brengen, omdat onze bestelprocessen automatisch verlopen. Als je een verkeerd adres hebt opgegeven, kunnen we proberen de informatie te wijzigen als je ons zo snel mogelijk informeert. Als dit niet op tijd mogelijk is, zal onze leveringspartner het pakket meestal aan ons retourneren, en zullen we je bestelling terugbetalen.

Als je spijt hebt van je aankoop, kun je het volgende doen:

1. Je kunt weigeren het pakket in ontvangst te nemen, waarna het automatisch aan ons wordt geretourneerd.

2. Je kunt het pakket accepteren en contact opnemen met onze klantenservice, die je kan helpen met een gratis retourlabel.

order

LEVERING

Als je je pakket niet binnen 3 werkdagen na het plaatsen van je bestelling hebt ontvangen, kan dit te wijten zijn aan vertragingen bij onze leveringspartner of drukte in ons magazijn. Je bent altijd welkom om op elk moment contact met ons op te nemen, zodat we ervoor kunnen zorgen dat je je goederen zo snel mogelijk ontvangt.

Bij ZENBED™ leveren we binnen 1-3 werkdagen na je bestelling, tenzij het een voorbestelling betreft. Tijdens speciale promoties zoals uitverkoop, Black Friday of soortgelijke evenementen, kan er in zeldzame gevallen sprake zijn van een langere levertijd. Mocht dit het geval zijn, dan word je hierover geïnformeerd.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met trackinginformatie voor je bestelling. Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat de trackinglink informatie kan weergeven.

Wanneer je een aankoop doet op onze website, bieden we je altijd minstens één verzendoptie die gratis is. Vanwege vele verzoeken van onze klanten bieden we echter ook andere verzendopties die flexibeler zijn dan de standaardopties. Deze verzendopties zijn echter duurder dan de standaardopties, maar worden aangeboden zodat je vrij kunt kiezen wat het beste bij je past. In dit geval brengen we echter een kleine vergoeding in rekening voor de duurdere verzendopties om het verschil tussen standaardverzending en de premiumverzending die je hebt gekozen, te dekken.

order

RETOUREN

We bieden een retourperiode van 100 dagen, die ook geldt als je het product hebt gebruikt. Het moet worden gezien als een tevredenheidsgarantie. Als je niet tevreden bent met het product of als je niet tevreden bent met de functie van het product, betalen we je terug zodra we het product retour hebben ontvangen. Het is eenvoudig en ongecompliceerd.

Als je een product wilt retourneren of een klacht wilt indienen, hoef je alleen maar contact op te nemen met onze klantenservice via service@thezenbed.nl of ons contactformulier te gebruiken, dat je hier kunt vinden: https://thezenbed.nl/pages/neem-contact-op

Vermeld je bestelnummer voor de snelst mogelijke afhandeling van je verzoek.

Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om producten fysiek naar ons adres te retourneren, omdat we uitsluitend een online winkel zijn en daarom geen fysieke winkel hebben.

We verwerken je retour zo snel mogelijk nadat deze in ons magazijn is aangekomen. Het kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat je je retour verzendt tot wij het geld aan je hebben terugbetaald. Het hangt af van je bank wanneer het geld beschikbaar is op je rekening. Je ontvangt vervolgens een e-mail wanneer je terugbetaling is verwerkt. Het bedrag wordt overgemaakt naar hetzelfde betaalmiddel en/of dezelfde betaaloptie die je hebt gebruikt bij de aankoop.

Zowel jij als de ontvanger van het cadeau zijn altijd welkom om het product te retourneren. Om het product te retourneren, hoef je alleen maar contact op te nemen met onze klantenservice met het bestelnummer, en we kunnen je helpen met een gratis retourlabel. Let op: we kunnen het geld alleen terugstorten op de kaart waarmee het artikel is betaald.

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Je kunt echter je bestelling retourneren, en we zullen je aankoop terugbetalen, zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen voor het gewenste product.

Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice via service@thezenbed.nl, en we zullen proberen een oplossing te vinden die voor jou werkt.

Bij ONYX COOKWARE™ voeren we een strikte kwaliteitscontrole uit en testen we onze producten regelmatig. Mocht je toch een reden hebben om een artikel te reclameren, kun je contact opnemen met onze klantenservice via service@thezenbed.nl

Wanneer je een artikel reclameert, beschrijf dan gedetailleerd waar de klacht over gaat en voeg een foto of een video van de klacht bij. Vervolgens ontvang je een e-mail van onze klantenservice die je zo goed mogelijk zal helpen met je situatie.

Vermeld je bestelnummer voor de snelst mogelijke afhandeling van je klacht.

order

BETALING

We bieden meerdere betaalopties aan, inclusief betaling met VISA en Mastercard.

Op onze website in de winkelwagen vind je aan de linkerkant een veld om je informatie en details in te voeren, zoals naam, adres en e-mail. Aan de rechterkant kun je de producten zien die je gaat kopen, en onder deze functie vind je "Cadeaubon of kortingscode". In dit veld voer je je cadeaubon of kortingscode in en klik je op "Toepassen" – de korting wordt dan automatisch van je totaalbedrag afgetrokken.

Vaak hangt het af van welke browser je gebruikt bij het doen van de aankoop. Probeer daarom Google Chrome, Safari of Mozilla Firefox te gebruiken. Als dit het probleem niet oplost, kan er sprake zijn van een technische fout. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via service@thezenbed.nl

order

GARANTIE

Bij ZENBED™ bieden we een garantie van 3 jaar op al onze producten. Deze garantie dekt alle aspecten van onze producten.

order

OVERIGE

Om de grote kortingen te ontvangen die we adverteren, volg je gewoon de onderstaande stap-voor-stap handleiding:

1. Vind het product dat je op de website wilt kopen – bijvoorbeeld een verzwaringsdeken.

2. Klik op het product en scroll naar beneden totdat je een menu ziet met veel accessoires.

3. Vink de accessoireopties aan die je aan je pan wilt toevoegen en klik vervolgens op "Toevoegen aan winkelwagen".

4. Nadat je je hoofdproduct inclusief het gewenste accessoire hebt toegevoegd, kun je naar je winkelwagen aan de rechterkant gaan (zie winkelwagenicoon) en van daaruit verder gaan naar de kassa.

Onze producten worden voornamelijk in Azië gemaakt. Ons hoofdkantoor en magazijn bevinden zich in Sorø, en van daaruit worden alle bestellingen verzonden.

Heb je vragen of heb je andere informatie nodig die je niet kon vinden met de bovenstaande vragen? Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier: https://thezenbed.nl/pages/neem-contact-op of op: service@thezenbed.nl

Bij ZENBED™ hebben we een assortiment hoofdkussens ontworpen voor jouw behoeften. Als je niet zeker weet welk hoofdkussen je moet kiezen, kun je een indruk krijgen van de volgende modellen:

Cool Kussen Classic: Ons Classic Kussen is de perfecte combinatie van de nieuwste technologie met het vertrouwde in een klassieke vorm. Kies ons Classic Kussen als je comfortabel bent met wat je het meest gewend bent.

Cool Kussen Contour: Ons Contour Kussen heeft een veelzijdige vorm die bijzonder vriendelijk is voor degenen die problemen hebben met hun nek. De nekverlenging en de middenkanaal bieden optimale ondersteuning voor je nek en lichaam, terwijl de golfvorm op de rest van het kussen nog meer flexibiliteit toevoegt.

Cool Kussen Curve: Ons Curve Kussen is het meest flexibele kussen met een goede allround vorm. Met de verschillende maten van curven op het kussen heb je de mogelijkheid om een reeks verschillende posities te kiezen. Met dit kussen kun je gemakkelijk kleine aanpassingen maken door het kussen te draaien of te verplaatsen.

Cool Comfort: Ons Cool Comfort Kussen is volledig aanpasbaar in zowel vorm als hoogte. Dit betekent dat je altijd memory foam-strips kunt toevoegen en/of verwijderen om de beste aanpassing voor jouw behoeften te creëren.

Bij onze Cool Kussens is het niet mogelijk om de hardheid van de kussens aan te passen. Maar bij ons Cool Comfort Kussen, dat een volledig aanpasbaar kussen is, kun je eenvoudig en gemakkelijk memory foam-strips toevoegen of verwijderen om precies de hardheid en hoogte te krijgen die je in je hoofdkussen wilt.

Om de ideale verzwaringsdeken te kiezen, moet je streven naar een gewicht dat ongeveer 10% van je lichaamsgewicht is. Bijvoorbeeld, als je 70 kg weegt, wordt een deken van 7 kg aanbevolen. Overweeg echter altijd je persoonlijke comfort, aangezien je lichtere of zwaardere opties kunt verkiezen.

Het is belangrijk om te benadrukken dat alleen de kussensloop wasbaar is. Dit geldt voor zowel de binnen- als de buitensloop. De kussensloop kan worden gewassen op 40°C in de wasmachine. Het is echter niet mogelijk om de sloop in de droger te drogen.
Voor de Cool Kussens raden we aan om deze af te nemen met een vochtige doek. Hierbij kun je eventueel een beetje wasmiddel toevoegen.